Dere som har ridhhus....

Haffe

Trådstartare
Har nå funnet ut at det er et større andel tilbydere av ridehus i Sverige enn det det er i Norge. Så nå lurer jeg på litt priser. Jeg har ringt rundt til noen leverantører, men de har en sorts vegran for å presentere sin pris, og andre, ja, de har svårt at fatta hva jeg sier. Noen har også vanskelig med å komme med en ca. pris... Da må det tydligen utredas etc. Jeg lurer derfor på om hva dere betalte for "deres" ridehus. Det vil si uten planering, montering altså hva dere betalte for fire vegger og et tak:) . Skriv også gjerne hvor stort det er, oisolerat/ isolerat, plast/ stål/ tre osv.

Tusen takk! Dere hjelper meg kjempe mye!!!

Sv: Dere som har ridhhus....

Ett plåtridhus är ungefär hälften så dyrt som ett trädito. Du får nog räkna ca 1.5 miljoner SEKför ett ridhus i trä med 20 x 60m mått.

Det går att få ett ridhus under 500' om man har lite kontakter och fixar mkt själv.

Tänk på att det även går att köpa begagnade hallar! :idea:

Tack skal dere begge ha! Ser ut til at jeg har dårlig med kontakter i og med at priset jeg fikk på 20x40 i PLÅT var 1.300.000,-!!!! :eek:
Ja, er helt åpen för begagnat, (veldig gjerne) men hittar inget lempligt...

Liknande trådar

Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: MimmiNO
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 216
Senast: Lobelia
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
2 332
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Etter at jeg brakk ryggen i vår så bruker jeg ofte tigerbalsam på ømme muskler i ryggen når jeg skal legge meg. Men balsamen setter seg...
Svar
8
· Visningar
537
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama