Derbykvalen

Conversation Piece

Trådstartare
Herregud vilka fina hästar det var i kvalen igår! Vem är er favorit? Jag minns nog Simb Chaplin klarast idag. Trist att Beanie M.M. galopperade, det såg jag som en underdog.

Och Vala sen då... Härligt flin på Jorma där.

Nu höll jag på att glömma Puros Commander! Ojojoj.

Vilket derby det kommer bli!

Senast ändrad:
Sv: Derbykvalen

Tycker det blir en ruggig final med Bara fina hästar... ;)

Simb Chapling är ju Grym,
men Commander Crowe :d

Sen Bowling Inferno är inte illa han heller :d

Nej det är svårt, för bra hästar med helt enkelt.. vad som helst kan hända känns det som ;)

Commander Crowe :bump::bump:

Benny tar väl täten men sen är frågan vem som lägger sig utvändigt... Chaplin eller Commander :angel:

Jag tror och hoppas på Simb Chaplin.
Så att jag vinner de där 5 000 i presentkort på ICA som utgör priset i "Lines Utmaning."
Frågan är vem som kör Chaplin? Markku själv antar jag, eftersom Jorma väl sitter upp bakom Vala Boko? Men jag håller med, ett grymt spännande lopp utan någon given storfavorit. Hoppas att det blir lite fart på tillställningen också, kanske kan Marquis du Pommeau överraska då?

Startlista, Svenskt Travderby 2007
2.640 meter autostart
Häst - tränare
1. Benny Palema - Åke Svanstedt
2. Simb Chaplin - Markku Nieminen
3. Vala Boko - Timo Nurmos
4. Megaman Neo - Trond Andersson
5. Commander Crowe - Petri Puro
6. Poison Composite - Jan Hellstedt (a)
7. Timetosaygoodbye - Fredrik B Larsson
8. Max Hugo - Stefan Persson
9. Bowling Inferno - Christina Medin (a)
10. Baloo Nalan - Lutfi Kolgjini
11. Loy Lavec - Svante Båth
12. Marquis du Pommeau - Timo Nurmos

Jag tror att den till synes alltid joggandes Commander Crowe vinner. Vad händer den dagen då han travar iväg isf att jogga? Hur stor blir segermarginalen?
Eller som min systerson uttrycker det: "HEJA FUXEN!"

jag hoppas Commander Crow vinner,mest för att Puro kan köpa sej lite nya kläder...:rofl:

Ja, blir en härlig dag på jägers! Är sedan länge bokad i kalendern, alla försök från folk att få mig att göra nåt annat avvisas bestämt! Jag tror att Simb Chaplin vinner, men hejar på Commander Crowe! (fick ju veta i måndags att det inte alls är den tjejen som sköter honom som hon har påstått, så nu kan jag heja på honom! :banana:)
Synd att Target Player galopperade, är en underbar häst! :love:

Jag tror att den till synes alltid joggandes Commander Crowe vinner. Vad händer den dagen då han travar iväg isf att jogga? Hur stor blir segermarginalen?
Eller som min systerson uttrycker det: "HEJA FUXEN!"

Helt rätt av systersonen:banana:. Vilken häst säger jag bara,.

commander crow :love: tror han vinner!
men det är ju bara fina hästar med! vore kul om vala kunde slå killarna!

sen extra kul att en häst från kalmartrakten är med! :D baloo!

Min hjärna hoppas att Simb Chaplin vinner, eftersom vi ska sälja en Pearsall Hanover avkomma nästa år, men hjärtat hoppas på Commander Crowe.:love:

jag hoppas och tror på Commander Crowe, fan vilken häst det är :love:

i derbystoet hoppas jag mest på Debbie Brodda och Butterfly Player och Emotional Dust :angel:

Liknande trådar

Avel Tänkte bara skriva lite allmänt om travaren. Hoppas det inte blir mer sådana här diskutioner. Vi har både franska och amerikanska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 615
Senast: henry_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar