derby foder

linnsan

Trådstartare
Någon som använder det fodret och kan berätta om era erfarenheter? Jag funderar på derby vital till min ena som är svårfödd och undrar om ni vet var det ligger i pris?

Sv: derby foder

Derby Vital är ett tillägsfode,det är proteinrikt en säck 25kg 266:- sedan finns det 2*7,5 kg för 170:- ger mina hästar själv 4 st olika Derby foder!!! Det finns massa olika det tycker jag är jätte bra:rofl:

Sv: derby foder

Tja!!!

Derby foder ligger bra mycket bättre i pris än många andra, man får inte glömma att titta på innehållet i säcken för det är det du betalar för.
Derby Starndard ligger på 123;- för 25 kg där i finns alla mineraler och A D3 E vitamin i och så är det 30% lusernmjöl. Gå in på www.derbyfoder.com så kan du hitta var dom säljer närmast dig. (protein foder och musli foder är dyra)

Ha det gått Penol:banana:

Liknande trådar

Foder & Strö Vill börja ge min pålle pre- och probiotika och min equiterapeut tipsade om Probihorse Vital. Men läser att den inte får ligga i blöt...
Svar
12
· Visningar
796
Senast: skiesabove
·
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
982
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 158
Senast: Efwa
·
Foder & Strö Någon som har erfarenhet av kollagen- tillskott till häst med ligament- / senskada ? Självklart är hästen under vet uppsyn och nu även...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Pankreatit hos hund?