Den ultimata sporthästen (länk)

Nej, man PRE + xx. :)
Jag har sett ett par väldigt trevliga sådana och har varit väldigt sugen att lägga PRE på mitt fullblod, var nära för något år sedan. Har hört att en del av den korsningen går bra i fälttävlan. :)

han är bara tre år än så han har inte gjort så mkt än men han är mkt cool och intelligent. Har suttit på honom och tömmkört lite och det har gått bra.
Utseendemässigt är han mkt lik en PRE men han har lite tunnare ben än sin far. När han röjer i hagen har han en otrolig kroppskontroll och balans :eek:. Trots att hans mamma är lite lågställd med lågt ansatt hals och ganska liten och tunn har han ärvt PRE`ns hållning och kraftfullhet. Han kommer att bli ca163cm när han har växt färdigt ,han är fortfarande ganska överbyggd så vi väntar med ridningen ett tag till.

Liknande trådar

• Låst
Hästhantering Natural horsmanship har blivit poppis, men det finns vissa som är bra och vissa som inte är bra. Nu har Parelli skämt ut sig i England...
64 65 66
Svar
1 309
· Visningar
111 063
Senast: IngelaH
·
W
Avel Halloj! Någon som vet om Chambertin finns i avel/tillgänglig i sverige? Har ingen vidare koll, hittade någon hemsida vid något...
Svar
10
· Visningar
1 335
Senast: Witzippa
·
Avel Kollade lite på pålles stamtavla. De flesta hästarna känner jag till fram till tredje ledet. Men så hittade jag en där som jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: Vica
·
W
Avel Irändsk sporthäst = Irish sporthorse, någon som är insatta i denna typ av häst? För vad jag förstår är det ingen egen ras utan en...
Svar
2
· Visningar
6 377
Senast: walkyria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka