renor är svart på drow iaf. Oloth betyder mörker (förvisso ett påhittat språk men det kanske kvittar?)
Nej det gör inget att det är ett påhittat språk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
renor är svart på drow iaf. Oloth betyder mörker (förvisso ett påhittat språk men det kanske kvittar?)
Varifrån kommer rasen? Jag tycker det är fint med namn som anspelar på ursprung.
Aha, förstår. Något marint skulle väl passa bra då - som inte alla andra redan kommit på.Belgien. Namnet betyder liten skeppare, är väldigt många schipperker som heter Skipper och liknande. Valpens stamtavlenamn är namnet på en båt.
Aha, förstår. Något marint skulle väl passa bra då - som inte alla andra redan kommit på.
Titanic.Absolut, det är dock inte det lättaste.
Absolut, det är dock inte det lättaste.
Funderar över ett namn till en tik som ska ”matcha” Ebbot. Gärna inspirerat från någon artist eller karaktär.
Tack. Etta och Ettra var intressant!Etta
Eska
Eira
Emika
Eika
Eila
Enny
Essi
Estra
Era
Elara
Emra
Ettra
ExtraSitter med en valpkull med enbart tikar. Kullen ska heta nått på E. Vore tacksam för lite hjälp med namnförslag?
Tack. Etta och Ettra var intressant!
Men nej, vad tråkigt att läsa!Etta hade jag tänkt till mig själv på kommande kull men nu kommer jag träda ur kenneln så jag skrev ner tiknamnen som fanns på listan.
Men nej, vad tråkigt att läsa!
EstaSitter med en valpkull med enbart tikar. Kullen ska heta nått på E. Vore tacksam för lite hjälp med namnförslag?
Väldigt tråkigt att läsa, ta hand om dig!Ja.
Vi går isär pga min makes mående under lång tid.
Väldigt tråkigt att läsa, ta hand om dig!
Extra gillar jag!Extra
Elektra
Ebony