Den isländska fjordhästen...??

M

marijaa

Kolla sydnytts sändnigar från i söndags, klockan 21.15.

Hranfkell Karlssons musblack har tydligen blivit en isländsk fjordhäst. "Stadiga isländska fjordhästen..."
(Sista inslaget)

Det är en duell mellan pass- och galopphäst

www.svt.se/sydnytt

Sv: Den isländska fjordhästen...??

Jag måste vara korkad, men fattar inte hur jag skall komma åt det inslaget.:crazy: :confused:

Sydnytt
Senaste sändningarna

Finns det en "knapp" man kan trycka på. Sedan då du är därinne väljer du sista inslaget och ev. välja om du vill spela inslaget i Real Player eller Media Player:idea:

Hoppas du hittar.

*kl*

Och Hrafnkell är "fjordhästryttare"! :rofl:

Måste väll vara bra nyhetsvärde när de har världspremiär av en ny hästras.
36_11_6.gif

LOL..
Underbar häst dock.. fin galopp ;)

Så nu är kag stolt innehavare av en isländskfjordhäst? :crazy: :confused: :angel:

Ja... *frust* *skratt* jag har två isländska fjordhästar.. men de är faktiskt ganska blodfyllda de också :crazy:

Kommentaren om "westernridningshästar" var väl kul också? "En relativt ny fluga" om att tävla i westernridning :rofl: :rofl:

Det är bara såååå kul med reportrar/kommentatorer som inte vet nått om det de ska berätta om :p

jag är själv i branschen...:o Men hoppas att jag inte har lika många fel i mina texter...

Skrattade också när han sa "ny fluga"... :rofl:

Men har man nån koll, så vet man väl att det bara kan vara islandshästar som kommer från island... Vet inte om det kan ha med att det är en black att göra som de blandat ihop det??

Jag känner att jag sitter med tårararna i ögonen.. herregud.. :rofl:
Fick hört också att han blev presenterad som en av världens bästa passryttare...

Sprettur skrev:
Fick hört också att han blev presenterad som en av världens bästa passryttare...

Och så sa man att det var förväntat att fullblodet skulle vinna. Om de verkligen haft någon av världsrekordhållarna i pass, hade det väl inte varit lika självklart?

Jag kan inte seee! Och jag hajar inte hur man laddar ner Real Player, den vill bara ta betalt!

/den otekniska carla

Carla skrev:
Jag kan inte seee! Och jag hajar inte hur man laddar ner Real Player, den vill bara ta betalt!

/den otekniska carla

gå in på www.real.se så tror jag att du kan ladda hem gratis.

För det första kan dom ju ha e reporter som är lite insatt i hästeriet!! :eek: "Blodfyllda" araber?? *suck* O westernhästryttare?? Vad är det för nått?? Och dom kunde ju haft en häst med snabbare pass. Mjölnir o Magnús eller Emelie hade säkert ställt upp!! Nä, det var helt misslyckat :mad:

/Jenny

ha ha jaha så då har man alltså en isländsk fjordhäst så trevligt! ha ha dom borde kolla upp sin fakta innan dom sänder :rofl:

ha h ah aha. OMG! Det där var ju verkligen sämst hittils:smirk:

GRR:mad: :devil: :mad: GRR

Skulle kunna spricka...Grímur gick över i galopp bara för att vui skrek så j*vlans mycket!! :cry: :( Ni skulle sett så snabbt han gick dagen innan!!!! Så fin var han!!!

Och Jarvén red Hrefnkells dotter Valas häst Lif på paraden:) Askul:p Jag var också med:) :p jätteroligt:)

Hmm... hoppas inte Hrafnkell såg inslaget... Han som är rädd för fjordingar:p lr stora hästar... vet inte om han driver med oss men han säger det:p hehehe...

OCH FÖRRESTEN! Jarvén rider i TRAV! Han är MONTÉryttare!!

Ska jag vara ärlig tror jag absolut inte att ens magnus eller magnús hade kunnat få en fis i vädret jämfört med montéhästen! Den hade 3 ggr så långt steg som Grímur, och han är väl ändå 143:confused:

Nån som vet var man kan ladda upp filmer? Har en som är bättre... Fattar nada an photobucket... :p

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har rätt stora problem här hemma med min lilla katt Zingo som är 11 år gammal. Nu har lille Zingo tydligen åkt på diabetes. Han...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Sol
·
Utrustning Eftersom jag häromdagen insett att både västen och hjälmen har väl många år på nacken så gjorde jag en raid i stadens ridsportsbutiker...
2
Svar
23
· Visningar
2 776
Senast: Alexandra_W
·
Träning Min 3-åring är alltid lugnet själv,JÄTTEsnäll i alla situationer,och inridningen har gått hur bra som helst. Dock så har han alltid...
2
Svar
34
· Visningar
5 073
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 251
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar