Den här reklamen

vallhund

Trådstartare
10096530679738112735

O denna
16209526846158292775

med flera som tidigare låg mellan inlägg i trådarna poppar nu upp mellan menyfältet o trådarna, blir en massa tomt grått fält bredvid eftersom bildreklamen är så stora. Ytterst irriterande.

Ingen mer som reagerar? Är fenomenet lokalt på min dator?
Överst är det gröna klibbet, sen kommer ett oändligt grått fält med den stora reklambilden till höger, efter det kommer den gråa menyraden. Har inga problem med att samma reklamer kommer mellan inlägg eller sist i trådar som det fortfarande gör, men vill inte hamna på en annons när jag klickar på t ex "hund"

Inget har ändrats där på länge.
Om du har ett smalt webbläsarfönster så att en bred banner inte får plats visas i stället en mer kvadratisk banner, som i dina exempel.

Inget har ändrats där på länge.
Om du har ett smalt webbläsarfönster så att en bred banner inte får plats visas i stället en mer kvadratisk banner, som i dina exempel.
Jag har inte ändrat någonting, det är ett fenomen som uppträtt för någon dag sedan o som inte fanns tidigare. Jag har inga problem med hur reklam visas mellan o efter inlägg i trådar, men jag vill inte få upp reklam först när jag klickar på en tråd. Som det är nu måste jag scrolla för att komma till inlägg jag klickat på, så var det inte i början av veckan eller någonsin tidigare.

Är det på en dator? Vilket operativsystem är det? Vilken webbläsare använder du och vilken uppläsning har du på skärmen?
Som jag skrev innan har inget ändrats, vad jag vet, på Bukefalos och jag ser inget av det du ser på högre upplösningar.
Kan du ha zoomat din skärm? Om du har dator kan Ctrl+0 återställa zoomning.

Ctrl+0 ger megastora bokstäver. Har lekt lite fram o tbx med textstorleken o för att komma till att få reklamen att lägga sig horisontellt (som det var tidigare vad jag vill minnas) behöver jag förstoringsglas för att kunna läsa.
Laptop med Firefox.

Har testat med Explorer o där kan jag trycka Ctrl+ hur mycket som helst utan att reklamen överst blir till en störande fyrkant som gör inläggen jag klickat på osynliga.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 790
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama