Den finska hästdatabasen - sukuposti

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare lilith
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 2 044

lilith

Trådstartare
Är det någon som vet om denna sidan ligger nere eller har bytt adress? Jag har haft problem med datorn så jag har inte varit där på länge och nu fungerar inte min länk längre. Vad har hänt? Är det någon som vet? Eller är det bara min dator som krånglar?

Sv: Den finska hästdatabasen - sukuposti

Hoppsan nu såg jag att det var sukuposti du menade. Hippos borde dock vara mer komplett.

Ja, jag är inte så bra på finska men sukuposti finns ju i en "svensk" översättning också... Letar efter lite internationella newforeststammar, och vet att mycket av det jag söker finns tillgängligt där.

Sukuposti ligger nere för uppdatering eller något sådant.

På sidan jag länkade till kan du hitta alla hästar registrerade i Finland och deras stam flera generationer bakåt. I rutan där det står hevonen skriver du in hästens namn, en del av det som kommer upp borde du ju kunna se vad det är även om du inte kan finska.

Liknande trådar

Avel Har ett sto som gick in i månad 9 nu. Har känt sparkar sedan någon månad tillbaka och rörelsena blir bara fler och fler. I månad 6 va...
Svar
4
· Visningar
576
Utrustning Hej allvetande bukefalister! Jag har precis köpt mig en hästtransport, en Blomert Nairobi från 2013 för att vara exakt. Jag skulle...
Svar
9
· Visningar
384
Senast: warg
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Glimra
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 117
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka