Den finska hästdatabasen - sukuposti

lilith

Trådstartare
Är det någon som vet om denna sidan ligger nere eller har bytt adress? Jag har haft problem med datorn så jag har inte varit där på länge och nu fungerar inte min länk längre. Vad har hänt? Är det någon som vet? Eller är det bara min dator som krånglar?

Sv: Den finska hästdatabasen - sukuposti

Hoppsan nu såg jag att det var sukuposti du menade. Hippos borde dock vara mer komplett.

Ja, jag är inte så bra på finska men sukuposti finns ju i en "svensk" översättning också... Letar efter lite internationella newforeststammar, och vet att mycket av det jag söker finns tillgängligt där.

Sukuposti ligger nere för uppdatering eller något sådant.

På sidan jag länkade till kan du hitta alla hästar registrerade i Finland och deras stam flera generationer bakåt. I rutan där det står hevonen skriver du in hästens namn, en del av det som kommer upp borde du ju kunna se vad det är även om du inte kan finska.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
712
Senast: Glimra
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 777
Senast: 13579vas
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
2
Svar
26
· Visningar
1 074
Senast: NilHe
·
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 501
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2