Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon som vet om denna sidan ligger nere eller har bytt adress? Jag har haft problem med datorn så jag har inte varit där på länge och nu fungerar inte min länk längre. Vad har hänt? Är det någon som vet? Eller är det bara min dator som krånglar?
Ja, jag är inte så bra på finska men sukuposti finns ju i en "svensk" översättning också... Letar efter lite internationella newforeststammar, och vet att mycket av det jag söker finns tillgängligt där.
Sukuposti ligger nere för uppdatering eller något sådant.
På sidan jag länkade till kan du hitta alla hästar registrerade i Finland och deras stam flera generationer bakåt. I rutan där det står hevonen skriver du in hästens namn, en del av det som kommer upp borde du ju kunna se vad det är även om du inte kan finska.
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Kropp & Själ
Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och...
Trädgård & Växter Tyvärr har jag ingen sån att skylla på. Det skulle vara om sambon har lagt sig på alla fyra och börjat gnaga på dem, men det tvivlar jag på
Hundavel & Ras Varulven hade ju en första ägare som var polis och hade en schäfer privat innan hon köpte honom. Hennes kollegor på hundenheten talade...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.