Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Najtan Tabac skrev:Jag hade min häst "inlagd" på strömsholm i pingstas pga en sparkskada. Fick en rätt saftig räkning därifrån och jag fick delbetala den. Bara man ringer och säger till brukar det inte vara nå problem. Lycka till och hoppas att hästen mår bra nu.
Najtan Tabac skrev:Jag delade upp den på två omgångar, på två månader och det var inga problem. Tror inte att det hade varit nå problem att dela upp den på flera gånger heller. Men nu hade jag sån tur att min mamma hjälpte mig med ett par tusenlappar oxå. Annars hade det blivit lite värre . Hade köpt hästen dan innan och uppfödaren sa att hon var försäkrad.. Men det var hon inte. Hade jag vetat det hade jag ju inte kört in henne. För hon var frisk på morgonen efter så det var bara en sträckning . Men vi fick ju lite plåtar på henne så det var ju bra . Men det var lite snopet. Men man blir ju lite överkänslig med ny unghäst och allt.. .
Men ring dit du, dom brukar vara snälla. Tror inte att dom är så sugna på att skicka kronkalle efter en i första taget .
Salandge skrev:*uppdatering*
Jag ringde ATG och frågade och det skulle inte vara något problem att dela upp betalningen på 4-5 månader!