Dekorationsstenar

T

trudilutt

Jag har en idé om ett blomsterarrangemang med orkideér, mossa och stenar, lite asieninspirerat men vart hittar man fina stenar? Jag är ute efter lite större, inte grusstorlek alltså, blanka svarta och vita stenar, men vart hittar man det någonstans, är det någon som har någon idé?

Det är ungefär den här typen av stenar jag är ute efter
http://www.istockphoto.com/stock-photo-7009907-feng-shui-balance.php

Sv: Dekorationsstenar

Kolla mindre inredningsbutiker (du vet såna där som har väldigt mycket krims-krams) och blomsteraffärer.

Blomsteraffärer hade jag inte tänkt på, det ska jag kolla! Har kollat lite inredningsbutiker men det är mest lite större affärer och de hade mest dekorationssand och grus, kanske ska försöka leta sig fram till småbutikerna.

Tack för tipsen, nu får det bli en nya shoppingrunda :laugh:

Djuraffärerna brukar ha mkt fina stenar...:angel:

Aha, det hade jag inte tänkt på! Har knatat runt i diverse inredningsbutiker utan att hitta riktigt vad jag söker men då ska jag ställa in siktet på djuraffär istället få se om jag kan hitta något där :laugh:

Jag har köpt alla mina dekorstenar på Plantagen. Åtminstone här i stan har de massor med storlekar och färger. Har bland annat köpt blanka svarta där.

Kl

Supertack för alla tips :bow:

Lyckades hitta stenarna av en slump på Panduro när jag var där i ett annat ärende idag. :laugh:

Mja, kändes som att det skulle ta liiite väl lång tid att hitta ett helt gäng i rätt storlek, rätt färg och slipade blanka på stranden :D
Men hade jag inte hittat dem häromdagen vettetusan om jag inte hade börjat gå på stränderna fram och tillbaka dag in och dag ut i jakten på de perfekta stenarna :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hur många rastrådar klara Buke av? 🙄 Vi är en familj på snart fem personer som börjar bli lite sugna på hund, eller i alla fall jag och...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
11 587
Senast: Guldaskig
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 601
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Hästhantering Jag/vi har ett problem med en utav hästarna i stallet som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka. Igår tog jag den aktuella hästen i...
Svar
4
· Visningar
1 782
Senast: Leoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30