Heja! Hoppas att det var det sista du såg av honom. Du har absolut inte gjort något för att såna förtjäna idioter.Nu är militären dumpad på riktigt! Jag blir så trött. Undrar vad jag gjort för att förtjäna så gränslösa snubbar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja! Hoppas att det var det sista du såg av honom. Du har absolut inte gjort något för att såna förtjäna idioter.Nu är militären dumpad på riktigt! Jag blir så trött. Undrar vad jag gjort för att förtjäna så gränslösa snubbar...
Heja! Hoppas att det var det sista du såg av honom. Du har absolut inte gjort något för att såna förtjäna idioter.
Vad bra. Jag önskar så att du snart träffar ett riktigt kap.Ja verkligen, har blockat så han inte kan höra av sig!
HEJA DIG @pepp Det låter ändå som att du kommit en bit på vägen mot att stoppa vem som helst att vara roffa åt sig av din härliga energi
Tack Ja, jag känner lite att det får vara nog. Det var t.o.m ett brott.
Jag är alldeles för snäll för mitt eget bästa
Tack Ja, jag känner lite att det får vara nog. Det var t.o.m ett brott.
Jag är alldeles för snäll för mitt eget bästa
Men hjälp, är du okej?
Behöver input, hur gör man för att börja träffa någon man inte har gemensamma vänner med? Iaf inte gemensamma som man umgås med
Behöver input, hur gör man för att börja träffa någon man inte har gemensamma vänner med? Iaf inte gemensamma som man umgås med
Såklart det är lättast men jag vet inte om jag har det i mig, att bara fråga någon man inte har kontakt med och knappt haft heller) "tja, vill du ses nån gång?"Hur menar du? Tänker att det lättaste är att fråga om personen vill ses.
Nej men snälla GÖR ni sånt? Ser er (hemliga) tonårscrush i kassan på Ica och skriver och frågar om träff på Messenger bara rakt av?
Nej du har helt rätt, jag kommer nog ta en stund på mig att hitta rätt läge bara. Nån dag kör jagTänker att hur ska man annars få kontakt med personen, om man nu inte umgås, har gemensamma vänner man umgås med, inte pratar osv. rimligtvis måste man göra något kontaktförsök och då är det lika bra att vara ärlig. Är dom inte intresserade får man ju reda på det direkt. Men jag är väldigt rak och öppen, orkar inte med något krimskrams eller olika typer av spel.
Nej men snälla GÖR ni sånt? Ser er (hemliga) tonårscrush i kassan på Ica och skriver och frågar om träff på Messenger bara rakt av?