Har ju dyslexi! kanse att det funkar likadant men emojis?Du kanske stavade fel någonstanns så hon inte förstod![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ju dyslexi! kanse att det funkar likadant men emojis?Du kanske stavade fel någonstanns så hon inte förstod![]()
Ska jag pröva med att jag gillar äggplanta, frön, munkar med choklad, persikor, tjejer i vitt och ringar och hus med höga torn?Har ju dyslexi! kanse att det funkar likadant men emojis?
Som sagt, du behöver inte lämna tråden, vi är ett gäng som inte dejtar men är aktiva i tråden iafJag sa att jag inte skulle skriva mer här men nu sitter jag och bölar på flygplatsen. Allt har varit helt underbart och det känns så jäkla hemskt att behöva åka hem. Nästa gång vi kan ses lär bli tidigast vid jul, en hel evighet dit.
För ett par dagar sedan ändrades statusen på Facebook från "singel" till "i ett förhållande" och igår träffade jag en massa släktingar på bröllopet, så man får väl säga att vi är officiella nu, efter allt. Och dags för mig att lämna tråden på allvar. Måste bara uppehålla tankarna lite genom att skriva så att jag inte bölar för mycket innan jag ens kommit upp i luften![]()
Jag har tagit upp min Tinder. Med mål att rensa bland matchningarna. Har kvar en massa från datumet då jag skaffade Tinder, 1 september 2017En av 25 svarade faktiskt
![]()
Blir inget mer med Musikcoolingen. Det var visst hans tveksamhet jag hade känt av, han "är inte kär och vill bara vara kompis". Min spontana reaktion är ju "Men hallå, vi har setts 2 ggr, jag är inte heller kär, kan vi inte bara chilla och ligga?" Men om jag tänker efter lite så behöver jag verkligen inte fler att ligga med just nu, särskilt inte om dynamiken mellan oss skevar, då träffar jag hellre de andra som jag är trygg och avspänd med.
Så det känns lugnt nu. Lite trist. Att det ska vara så svårt att få bli lite ömsesidigt förälskad nån gång!
Sådärja. Dag, tid och plats bestämt med FS. Vi ska äta lunch tsm kl 12 imorgon, hoppas det blir trevligt.
@Mumfie Du får så gärna stanna!
Frågade min väns lillasyster på midsommar och det tog typ 6 år innan de kunde flytta ihop (han flyttade från Canada till Sverige) och de sågs typ vartannat år. Nu har de till slut köpt ett hus mitt ute i skogen typ förra året. Lyckligt slut på lång resa!
Det var trevligt! Fin att se på och lätt att prata med.
Vi vill ses igen båda två, ska styra upp nåt. Han är 8 år äldre än mig dock, mina vänner lär få spader
.
Min man är 9 år äldre än mig![]()
A är 8 år äldre än mig.Det var trevligt! Fin att se på och lätt att prata med.
Vi vill ses igen båda två, ska styra upp nåt. Han är 8 år äldre än mig dock, mina vänner lär få spader
.
Min är 8 år yngre.Det var trevligt! Fin att se på och lätt att prata med.
.
Det är lite tröttsamt med HP känner jag också, speciellt när man har ansträngt sig och skrivit ett bra första-mail till en person som inte ens bemödar sig att läsa det. Jag funderar också på att ta bort mitt konto där.Tog bort HP. Inte rätt forum alls i nuläget. Det där med att bara "hänga" och låta tid och sällskap sköta sitt verkar ju inte funka för de karlarna där. Troligtvis har många av dem hängt där länge och blivit bittra.