Man vet ju inte vad det finns för lonely boys som läser tråden. Bäst att ta det säkra före det osäkra.Älskar, Obs pröva inte@clusia
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
![Grinning face with sweat :sweat_smile: 😅](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f605.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man vet ju inte vad det finns för lonely boys som läser tråden. Bäst att ta det säkra före det osäkra.Älskar, Obs pröva inte@clusia
Sickade det!Bjud ut henne på dejt:
"Jag kommer och hämtar dig vid ditt hus kl 15:00. Vi åker på teater, går ut och äter och dricker MASSOR med drinkar. När det blir kväll åker vi hem till dig och jag kommer rocka din värld"
Frågan är bara hur du ska få hennes adress![]()
Sickade det!
få se vad som händer?
Jag har råd.Det kan bli en dyr dejt om hon tackar ja![]()
Räker inte att bukes egna weird boy läser?Man vet ju inte vad det finns för lonely boys som läser tråden. Bäst att ta det säkra före det osäkra.![]()
Jag har råd.
Vad jag läst är persikan = snippa, men det kanske är fel då?= snopp
= rumpa
Vad jag läst är persikan = snippa, men det kanske är fel då?![]()
Man kan alltid hoppas men sannolikheten är låg.Då får vi hoppas attuppstår
(Ljuv musik och förlovning)
Man vet ju inte vad det finns för lonely boys som läser tråden. Bäst att ta det säkra före det osäkra.![]()
Det kan bli en dyr dejt om hon tackar ja![]()
galnaste dejten jag erbjöd var en resa till Prag.Det kan bli en dyr dejt om hon tackar ja![]()
Whatgalnaste dejten jag erbjöd var en resa till Prag.![]()
jag ville till prag och hon ville på en dejt. vad ska man göra?
Tycker nästan synd om dig, men du fick fortfarande trevligt sällskap (hoppas jag)jag ville till prag och hon ville på en dejt. vad ska man göra?. Hon tackad nej, frågade om jag inte ville följ med till henes landställe istället, så jag sa vist. så jag fortfarande inte varit till prag.
Ja det var det, hon är min på och av och på...... förhålande som sliter mychet på mig och gör mig lite desperat på vad jag ska göra. många försöker få mig att sluta med henne men men men, jag älskar hene för mtcket för at jag bara kan sluta, sår det får dra sönder mig iställetTycker nästan synd om dig, men du fick fortfarande trevligt sällskap (hoppas jag)![]()
Sånt gör ont som fan och ja dina vänner har rätt av å på konstant är inget man mår bra av och man mår mer dåligt av det i längden.Ja det var det, hon är min på och av och på...... förhålande som sliter mychet på mig och gör mig lite desperat på vad jag ska göra. många försöker få mig att sluta med henne men men men, jag älskar hene för mtcket för at jag bara kan sluta, sår det får dra sönder mig istället
tror att det enda är att hitta någon annan...... men att göra det när man tänker på en annan, du fattar, det funkar inte. iförsig varför skulle det funka, inget annat funkar som man villSånt gör ont som fan och ja dina vänner har rätt av å på konstant är inget man mår bra av och man mår mer dåligt av det i längden.
För att du inte vill ja någon annan iochmed att du vill ha henne. Tror dock du redan hött allt detta av din vänner många gånger om.tror att det enda är att hitta någon annan...... men att göra det när man tänker på en annan, du fattar, det funkar inte. iförsig varför skulle det funka, inget annat funkar som man vill
tycker synd om mina vänner, de antränger sig så mycket och jag gör dem bara besvikna!För att du inte vill ja någon annan iochmed att du vill ha henne. Tror dock du redan hött allt detta av din vänner många gånger om.
Det tror jag inte du gör, däremot vill dom vad som är bäst för dig.tycker synd om mina vänner, de antränger sig så mycket och jag gör dem bara besvikna!