December råttorna

Modig_Korn

Trådstartare
Var länge sen de syntes på buke :smirk: bild tråd med mina påttor är absolut behövligt.

Killarna heter: Lamborghini, Apocalyptica och Cosmoplitan (dock har det inte ngn större betydelse eftersom man ändå inte ser vilken som är vilken på deras bilder :smirk: )

im000210_orig_SE.jpg

im000208_orig_SE.jpg

im000207_orig_SE.jpg

Tjejerna heter: Klarinett och Aroma Passionada :D

im000205_orig_SE.jpg

im000203_orig_SE.jpg
(aroma)
im000202_orig_SE.jpg
(klarinett)
im000201_orig_SE.jpg

Sv: December råttorna

De var ju också jättegulliga, vore jag singel skulle jag skaffa ett par av dem också, men pojkvännen tycker att de är otäcka.....

ingen som har fler bilder på råttor? min pojkvän är lite sugen på att skaffa så ja vill gärna höra lite om råttor å se bilder...

snell_hest skrev:
ingen som har fler bilder på råttor? min pojkvän är lite sugen på att skaffa så ja vill gärna höra lite om råttor å se bilder...
Det finns många trådar här inne om just råttor, både bildtrådar och med info.
:)

Om inte annat så har gul_zebra typ 1 miljon bilder på sina råttor som hon nog mer än gärna visar ;) :D

Mulles_matte skrev:
Det finns många trådar här inne om just råttor, både bildtrådar och med info.
:)

Om inte annat så har gul_zebra typ 1 miljon bilder på sina råttor som hon nog mer än gärna visar ;) :D

okej tack för tipset...:banana:

Här kommer bilder på mina tre :)

Detta är mitt nyförvärv en lilac tös som är importerad från Finland och som jag döpt till Esther
rattor005_orig_SE.jpg

Detta är Råtz Minerva McGonnagall, en himalyan som precis gått och blivigt champion! :bump:
rattor305_orig_SE.jpg

Och sist men absolut inte minst min otroligt vackra chocolate point siamese Råtz Hedwig vinnare av stora pets vandringspokal :cool:
rattor032_orig_SE.jpg

Här kan du läsa om råttor tills du spyr om du vill ;)
http://r8.kanske.net/srsforum/index.php

Liknande trådar

Hästvård Hej. Har ett litet "problem" som jag behöver råd runt. Jag tar hela historien så bilden kring "problemet" blir så klar som möjligt...
Svar
11
· Visningar
1 384
Senast: maria_b
·
Övr. Djur Jag är så himla trött på att se djur behandlas på ett dåligt sätt. Jag är så less på att se djurägare med mottot "de överlever"- vadå...
Svar
16
· Visningar
1 609
Senast: maalin_
·
Övr. Hund Hur skulle ni göra? Vi har tagit över en underbar omplacerings-hund (1-årig dalmatiner-hane). Det har fungerat väldigt bra och han är...
2
Svar
24
· Visningar
2 260
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Katt Jag har inte vågat skriva någon glad tråd om det här med rädsla att det ska slå fel, men nu har hon varit feberfri i 12 dagar och jag...
Svar
15
· Visningar
1 370
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama