nilema

Trådstartare
Idag eller rättare sagt igår debuterade damen för mig och det slutade med en 2:a plats! :banana: :banana: 19,4 blev hennes tid och vinnaren var inte nåt att göra åt men hon gjorde ett jättebra lopp

Låg rygg ledaren och fick fritt in på upploppet och spurtade vasst :)
Hade problem i värmningen i kurvorna då det knappt är någon dosering på Lyckseles travbana men i loppet skärpte hon till sig regält!

Matte är stolt och glad!

Grattis!!! Va skoj... Var du tvungen att fara till Lycksele så man inte kan se? :D

Vi ska ut med It's Alright Ma nu ikväll i Skellefteå men en annan jobbar natt så det är bara vackert att stanna hemma :(

Mvh Johanna

grattis! Får hoppas att vi "buke-typer" är inne i ett bra flyt nu då... (dom måste uppfinna en *biter på naglarna*-smiley)

Du vet väl att travfolk inte är iordning? :)

24 mil enkel väg, för att "debutera" på en bana som saknar dosering och en häst som är linjegångare och har liiite aktionsproblem på doserade :confused:

ja ja hästen är pigg och glad och känns fin i musklerna

Grattis själv till 2:a platsen! 15,8 2140 m är ju inte helt fel... tänk om man kommer ner i dom tiderna med sin egen :p

Ja, förra året gjorde vi samma sak men till Torneå, fick dock en dg så då kände man sig ännu mer dum :smirk:

Ja, han är så fin Isse, har dock ganska mycket problem med hovarna, annars skulle han ha betydligt mer på sig...

När ska du ut nästa gång??

Mvh Johanna

Dax igen!

Jaha så var det dax att sela ut min bruna springare i sin "geting"utstyrsel (svart/gult) och "myggögon"!

I morgon, eller rättare sagt idag, startar vi i Skeå

Håll tummarna!!

Re: Dax igen!

Håller stenhårt! :bump:

Gubben vann med 5 längder på S.V. igår,Aircraftman....... :)

Tjena!!

Vi ska oxå ut igen :)
Med It's Alright Ma igen... Fast jag jobbar igen :( Fast det är ju tur att 4+ finns :)
Såg just att en av stor favoriterna i Isses lopp Neil Småbo var stryken, vilket inte alls gör nånting :)

Hoppas det går bra med hästen, visst hade hon spår ett, eller är jag ute och cyklar??

Mvh Johanna

Grattis till tredje platsen!!! :)

Våran häst vet jag inte riktigt vad de höll på med men bra var det inte... Byta ut ledningen mot dödens :confused: :devil:
Vad irriterad jag blir... :(

Mvh Johanna

Xanth Star har ju redan skvallrat...
men Fia blev 3:a på 18,7, loppet vanns på 18,6 så hon var slagen med huvud.

Ingen direkt körning från start så hon fick rygg ledaren, vilket sedan byttes till 2:a par utvändigt som blev till tredje. Löste sig fint på upploppet och fick lucka och spurtade riktigt bra.....

Matte är jättenöjd med min "puckade hästj**el" :bump: :p :)

Hon verkar ha skött sig riktigt bra!!!! :)

Grattis!!!! :bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

Trav Var upp till Solänget idag och startade min russtant, loppet såg kanon ut på papperet, men när jag kom ut på banan och värmde så började...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: peace
·
D
Övr. Hund Hej på er. Idag hade jag min debut i lydnadsklass 1, jag har aldrig vart på en lydnadstävling förr och allt var väldigt nytt. Jag kom...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 287
Senast: HeddaVovven
·
Hästvård Provar lägga in tråden här med :) Var upp till Solänget idag och startade min russtant, loppet såg kanon ut på papperet, men när jag...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama