C
Charmelione
Skulle någon kunna vara så snälla att lägga in bilder ifrån Debutant Fälttävlan för D - ponny , bilder på fälttävlanshinderna då givetvis Undrar också hur höga brukar dom vara ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nehe du det är 70 cm i terrängen och max 75 i banhoppningen
/PF - som precis letat fram sitt TR
Nej, det får man inte nu längre. (Förut kunde man kvala genom vanliga hoppklasser till lätt klass.)
Jag förstår hur du tänker, men svårigheten ligger ju inte i höjden utan i allt annat särsk i terrängen.
Tja, godkänt resultat fixar man rätt lätt iaf så om hästen går bra kan ju rida lätt klass rätt snart ändå.
Det är ju en fråga om säkerhet, att man har koll på sin häst och sin ridning och inte startat högre klasser än vad man är mogen för.
hmm om jag minns rätt var det 2 st felfria LB. men jag kan ha helt fel, har aldrig haft ngn anledning att kunna ponnyreglerna.
Oj, det var inte så höga krav. Det har Cinna gjort ett antal gånger, både med mig och Jennifer
Synd att inte regeln finns kvar. Nåja, det är bara att hoppas att det blir bra resultat direkt så de kan klättra lite i klasserna där. Debuten sker troligen i Kinda i slutet av april
mm kraven var för låga. Dvs alla som klarat 2 nollor i LB trodde att det var en baggis med terrängen.
Som tur var ändrades det.
Jag tycker att de e bra att dom har ändrat så att man e tvungen att rida debutant innan lätt klass. De är stor skillnad på vanlig hopping och fättävlan!