De små betfor säckarna??

Camigween

Trådstartare
Såg nånstans för ett tag sen (tror det var en annons i en hästtidning) att betfor fanns i mindre säckar...25kg??

Någon som vet var man kan hitta dem?

Sv: De små betfor säckarna??

25kg säckar är ju vanliga säckar, finns i vilken foderaffär som helst.
jag har dock sett att det ska finnas säckar på 10kg el om de är 15kg... vet dock ej om alla foderaffärer har dom, men fråga annars om dom kan ta hem! :D

Ja det var kanske 10-15kg säckar...har bara min tant som inte ska ha så mycket betfor så jag tycker det e rätt onödigt att köpa de stora säckarna....Får väl höra med foderaffären...:laugh:

Kollade på betfors hemsida...

Snitsel fanns i 25 eller 40kg.
Pellets i 40kg.

Den lilla säcken kanske inte gick så bra så de slutade sälja den?

Jaja... får ragga tag i någon som vill dela en säck då...

Senast ändrad:

jo det är ju klart...men det tar plats...eller nä... jag ska nog bara vara omständig...haha...

jo det är ju klart...men det tar plats...eller nä... jag ska nog bara vara omständig...haha...

10 kilos säckarna var en test som höll på ett tag. Man sålde inte tillräckligt av den modellen så man slutade med den igen. Men 25-kilos brukar inte kännas så jättemycket tycker jag.

Liknande trådar

Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 691
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 086
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 830
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 001
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Gamla hösilagebollar