de sista 2månaderna......

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

som ni var gravida,hade ni någon sexlust överhuvudtaqget? hur ofta hade ni sex?? tycker det är svårt med ställningar då jag gillar missonären,men den funkar inte längre......:crazy:
 
Sv: de sista 2månaderna......

Min sexlust var väldigt låg de två sista månaderna! Den enda ställningen som fungerade var "skeden". Då kunde jag slappna av och "glömma" magen för en stund.

Däremot så var jag väldigt på g efter förlossningen. Längtade tills vi skulle komma från bb till patienthotellet och få ligga nära! ;) Tyvärr fick vi ingen dubbelsäng så det blev inget ligga nära där inte och till min sambos stora förtret så avtog sexlusten igen efter ett par månader.

Helt ärligt så kan jag känna mig skittråkig emellanåt, jag har sällan lust numera!

/Timsetim
 
Sv: de sista 2månaderna......

Jag hade normal sexlust under hela graviditeten. Eller lite större kanske.
Hade nog sex 3-4 ggr i veckan.
Missionären funkade hela tiden.
Även bakifrån :o
 
Sv: de sista 2månaderna......

Den sista månaden höll vi upp, egentligen vet jag inte varför men det kändes bra så, jag hade liten mage så dom flesta ställningar funkade för oss!
 
Sv: de sista 2månaderna......

Ojdå, då gå jag verkligen emot strömmen.

Hade knappt sex under graviditeten men de 2 sista månaderna vart jag som vild.

Kunde knappt vänta tills karln kom hem, kunde ha sex flera gånger om dagen hela veckan lång.

Sex lusten avtog typ dagen innan som förlossningen kom igång, lite knepigt..men det kändes som en förvarning.

Hoppas just nu att klippet läker som det ska så man kan börja med att ha sex, helst innan återbesöket hos BM.

Har dock inte alls samma lust som innan, bara som vanligt.

Tyckte att Bakifrån och Rida var det som funkade bäst för oss.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
738
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 287
Senast: Norma
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 153
  • Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp