Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har precis anmält mig som fotfolk till ett semiarium med Charles de Kunffy den 26 juli i Enköping. Han är verkligen inte i Europa varje dag, så jag tänkte att det var bäst att passa på. Gillar honom skarpt! Är det någon annan här som tänkte delta?
Problemet är att jag är ny som hästägare, inte ännu äger vare sig släp eller bil med dragkrok och är ovan att köra med släp. Skulle alltså få hyra eller låna både bil och släp i flera dagar. Vill dessutom inte företa en så lång resa med släp ensam när jag är ovan. Så det blir tyvärr för dyrt och besvärligt den här gången
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.