De Kunffy i juli?

Hellas

Trådstartare
Jag har precis anmält mig som fotfolk till ett semiarium med Charles de Kunffy den 26 juli i Enköping. Han är verkligen inte i Europa varje dag, så jag tänkte att det var bäst att passa på. Gillar honom skarpt! Är det någon annan här som tänkte delta?

Sv: De Kunffy i juli?

Kul! Ser verkligen fram emot detta. Ville anmäla mig som ridande men tycker det är för långt att köra hästen 70 mil.

Men du kan ju stanna flera dagar? Så hinner hösten och du vila upp er efter resan?

Problemet är att jag är ny som hästägare, inte ännu äger vare sig släp eller bil med dragkrok och är ovan att köra med släp. Skulle alltså få hyra eller låna både bil och släp i flera dagar. Vill dessutom inte företa en så lång resa med släp ensam när jag är ovan. Så det blir tyvärr för dyrt och besvärligt den här gången :(

Liknande trådar

Ridning Skulle behöva komma igång med ridningen av min 12-åriga SWB igen efter en vinter och vår av väldigt sporadisk ridning på grund av brist...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: Marvin
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 307
Senast: Freazer
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 155
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar