Bansan
Trådstartare
Tänkte bara be om lite hjälp, tankar, synpunkter & förslag gällande hur man ska gå till väga med allt möjligt under de första veckorna sen valpen kommit hem... Eftersom min förra hund, Nicke, var vuxen när jag fick honom så var det numera 17 år sedan jag sist hade valp & på den tiden var vi hela familjen om Kings uppfostran & det blev inte riktigt som alla hade tänkt sig kan jag lova.
Nu blir det bara jag & Alabama & jag vill att allt ska bli bara hur bra som helst & att våra första veckor ihop ska lägga en fin grund för vårt liv tillsammans. Så bara kom med allt ni kan komma på som har med valp & valpliv att göra.
//Bansan - som blir "mamma" om två veckor ... Lyckades inte lägga upp bild på undervekert så bilden på min avatar får duga tills vidare *s*.
Nu blir det bara jag & Alabama & jag vill att allt ska bli bara hur bra som helst & att våra första veckor ihop ska lägga en fin grund för vårt liv tillsammans. Så bara kom med allt ni kan komma på som har med valp & valpliv att göra.
//Bansan - som blir "mamma" om två veckor ... Lyckades inte lägga upp bild på undervekert så bilden på min avatar får duga tills vidare *s*.