Dc++?? måste vara dum...

Ämelie

Trådstartare
har laddad hem DC++ och tänkte ladda hem en fil... skriver filens namn i sökfältet... men vart trycker man på sök? :confused: måste vara lite halv dum tror jag :angel: :rofl:
 
Sv: Dc++?? måste vara dum...

gå in på visa och ändra, det ärt nån inställnning där så får man upp en knapp med sök.

annars så ska "sök" finna på "visa" också...
 
Sv: Dc++?? måste vara dum...

joda de fattar jag, men sen då... man skriver in det man vill söka i i to "purge" eller?... det är detta som inte fungerar.. att trycka på själva "sök" knappen...mma rutan och trycker på
 
Sv: Dc++?? måste vara dum...

To purge? finns inget som heter, du klickar på förstorningsglaset (står search där om man håller på det utan att klicka) sen så skriver du i låten eller artistens namn i "search for" och klickar på "search"
 
Sv: Dc++?? måste vara dum...

Är du inloggad i nån/några hubbar när du försöker söka? ;)
 
Sv: Dc++?? måste vara dum...

det var just det som var grejjen... kom på det senare... man måste ju ansluta till någon hubb först :idea:... men har ändå tagit bort skiten nu... min gamdator klarade inte av såna nymodigheter... :rofl: :D
 
Sv: Dc++?? måste vara dum...

Men jag har funderat på vad purge knappen är till för. Ingen vet ju haha
 
Sv: Dc++?? måste vara dum...

Dragonfruit_ skrev:
Men jag har funderat på vad purge knappen är till för. Ingen vet ju haha
står inget om det i deras FAQ heller...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: sthu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var uppe vid sju, kom på att jag glömt ladda permobilen och bokade färdtjänst. När färdtjänstchauffören kom pulsande i 20 cm snö...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: IngelaH
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 689
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 053
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp