DC++ hjälp

G

guldlock

När man trycket på "Public Hubs" kommer de upp massa olika namn. är de dom man laddar ner music från ? eller va gör dom där ? Är inget data geni precis ! :D


:bow:
 
På dc++ får man vara inne på max 3 st "hubbar", dessa har olika regler på hur mkt du ska ha utdelat av din hårddisk.. vissa måste man ha över 20 gb för att komma in på vissa mindre, det brukar stå i beskrivningen..

Inne på dessa hubbar är det massa människor som delar ut saker från sin dator, det är de filerna du kan ladda ner!

Säg till om jag ska förklara mer ingående!

/ Karin
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 141
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 991
Senast: Hazel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 293
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 783
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp