Dator som inte vill visa bilder mer?

Y

Yellow_Dino

Det har hänt ngt med vår dator nu som gör at den inte vill visa bilder. När det ska vara en bild tex här på forumet, syns bara vanlig bakrund. Inga inställningar har ändrats för att det ska bli så. Den är också väldigt seeg. Det har den blivit helt plötsligt, utan att vi sparat mer bilder/filer än vanligt. Har över hälften av all plats på C kvar... Vad är fel?:S
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dator som inte vill visa bilder mer?

Systemfel, virus, spywares?

Kan vara mycket, inte så lätt att svara på så bara :-/.

Men börja med att scana datorn eller virus och spywarez.
 
Sv: Dator som inte vill visa bilder mer?

Eeeh.. med vad? Antar att jag har ngn typ av skydd... Har också Avast.. Fattar bara inte hur det fungerar... får väl klura lite. Tack Renkött;
 
Sv: Dator som inte vill visa bilder mer?

visste inte att de finns över 10' 000 filer på en data:S
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
25 887
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
6 647
Senast: yamyam
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 549
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp