Dator + router

pepp

Trådstartare
Efter att ha levt med BB mobila bredband så kände jag att det var dags att byta upp sig. Så nu har jag ett annat bolag via Lunet som finns i lägenheten.

Köpte en router på Elgiganten också, för att slippa sladdar... men... min dator connectar inte med routern utan sladd :( killens internet på hans dator fungerar utan sladd, samt att båda våra mobiler känner av wifi och kör via det.

Vad kan det vara för fel? Vi har testat felsöka och ha oss.. det kommer upp massa andra nätverk när man ska koppla upp sig, alla förutom mitt..
Ska dock tilläggas att det fungerade första dagen, sen bara nää.

Sv: Dator + router

Hade helt missat detta svaret :)
Grejen är ju att den fungerade från början... nu testar jag pv router, men måste fortfarande ha kabel emellan :(

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: Fideli
·
IT & mobiler Jag har nyligen flyttat till en ny lägenhet med fiberanslutning till internet. Jag kopplade in datorn i hålet i väggen och kom in på...
Svar
6
· Visningar
2 774
Senast: Septicemia
·
Äldre Jag och min sambo har tagit in en inneboende. Killen flydde från sin hemort pga. att han var förföljd och jagad. Hurvida detta är... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
12 525
IT & mobiler Har en D-link DIR-615 som jag använde mig av i min förra lägenhet. Detta funkade hur bra som helst. Men nu försöker jag ordna så jag har...
Svar
2
· Visningar
901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka