Sv: Dataspel

Ngn som har nåra bra tips på dataspel ? :)
vad för typ av dataspel?
själv har jag helt fastnat för travian...ett webspel...
man väljer om man skall vara rommare, galler eller german, så bygger man byar, armeer och kämpar mot slutet...
du hittar det HÄR
Koastar inget om man inte vill ha mer fördelar...

Tjaa.. beror som sagt på vad du är intresserad av:)

Själv spelar jag bland annat Counter-Strike, World of Warcraft, Theme Hospital, Starcraft Brood War, Age of Empires 1-4, Sacred, Ultima 9, Black and white 2, Heroes m.fl..

Annars är www.spela.se superkul att sysselsätta sig med emellanåt:D

Crysis, timeshift, Bioshock. speciellt det första och det sista, fyfan vad bra de är. har för övrigt spenderat de senaste 3 helgerna med bioshock på xboxet (finns till pc också) och jagat achivements. <3<3<3<3<3

(vivã pinata och the simpsons game var helt klart över förväntningarna också, även om jag verkligen tokhatar kameran i the simpsons. )

och jag är helvarm inombords, snart kommer COD4, Gta 4, assasins creed och mass effect. jag kommer ruttna framför tv:n hela vintern! :D (xbox360)

Det finns ju ett nytt hästspel som kommer ut den 23de november. "My Horse & Me" heter det. det öär der första hästspelat som är supportet av FEI!

Black and White 2 :love:
Går ut på att du är Gud över en stad, som långsamt blir större och större. Du kan själv välja att vara ond eller god, genom olika handlingar osv.

Svårt att förklara, men det är asbra :D Finns bara på engelska dock tror jag, så en del engelska kunskap bör man ju ha.

hmm ja det är asskojj. fast jag har typ fastnat på sista japanbanan där de kommer och attackerar hela tiden. de har haft ihjäl alla mina kvinnor så jag får inga fler invånare :/

här ska man driva sin egna hamburgerrestaurang, lätt i början men svårare senare. Har fastnat på bana 16 så det bara kommer folk fort som stryk, måste hålla koll på tjuvar m.m m.m..

Länk vore kanske bra ja :angel:

http://www.spela.se/game67219.html

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
348
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka