Datapelstips?

H

Hidalgo

Nån som har något bra dataspelstips?
Gillar de mesta sorts spelen, men nu är jag mest ute efter nått skjutspel eller vad som helst där man slåss:angel:

aa just de, ska helst inte vara för dyrt!
 
Sv: Datapelstips?

Tja vill du spela mot andra över nätverk?
Då är v 1.6 av Counter-strike kul.

Annars så finns det Call of Duty som är också väldigt kul att spela även mot datorn.
 
Sv: Datapelstips?

Om du skriver lite mer ingående vad det är du söker så kanske du kan få hjälp.
Onlinespel, gratis- eller betalspel.....

Har du sökt på spel här i forumet, trådar liknande denna dyker upp med jämna mellanrum.
 
Sv: Datapelstips?

Öj öj, det finns ju massor :eek:


Counter-Strike är ett perfa gratis spel att ladda hem. För att kunna spela det behöver man även Steam där man kan ladda ner en massa andra dataspel som Day of Defeat (ungefär som CS, fast under 2:a -tror jag- världskriget) och Natural Selection som CS fast man kan lira alien eller marine :p

Jag spelar alla 3 och de är riktigt skoj :)


Sen finns det ju en massa köpspel exempelvis:
The Nomad Soul
Medal of Honor (finns flera sorter)
Clive Barker's Undying (skitläskigt spel, bör inte spelas själv och nattetid :p )
Unreal (gammalt?)
Quake 3


Vet inte riktigt hur mycket de kostar, från 2-500kr kanske?!
 
Sv: Datapelstips?

Nja Medal of Honor är ok men då är Call of Duty bättre :D
 
Sv: Datapelstips?

Jag ska försöka ladda ner lite spel då:p Får se hur de går:p
 
Sv: Datapelstips?

Det har jag inte spelat:O

Måste jag få se till att fixa :p


Pang-pang spel (samt WoW) är bland de bästa spel som finns ju :p :p
 
Sv: Datapelstips?

Förresten, e de någon som har spelat Matrix? Funderade på å köpa den men jag vet inte...
 
Sv: Datapelstips?

Jag föreslår att vi lägger CS på hyllan nu och "går vidare" ;)

Dawn of War är helt grymt, ett i princip renodlat multiplayer RTS som dessutom precis i dagarna fått en expansionpack "Winter assault"
 

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
451
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 400
Senast: Amha
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
438
Senast: Krålus
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp