datanördkisse

C

Calenfiriel

hon sitter på skrivbordet framför skärmen och jagar muspekaren med tassarna, fler katter som gör så?
och sen när pilen försvinner intill kanten går hon runt skärmen för att se vart den tog vägen :D

Sv: datanördkisse

Min gjorde så när han var yngre och jag bodde med honom. :D

Min äldsta kisse gör så jämnt, men det är min sambo som blir utsatt av hennes attacker, hos mig vill hon bara sova :rofl:

känns igen här med! :) jaga fingrar på tangenbordet är med en sysla:)

Våran minsta katt Baloo (5 månader idag:banana: ) gör så jämt när man sitter vid datorn:D

Skärmen är ganska ointressant, men hjälpa till med att skriva, och att bita när man flyttar musen är populärt.

Förrut gjorde båda mina katter det, men eftersom husse blir så arg när de är där uppe vågar de inte längre vilket jag tycker är rätt synd eftersom det var mysigt, och de gick faktiskt ner när man sa åt dem.
Numer ligger en av dem alltid och sover i knät när man sitter vid datorn och sover, och får hon inte tillräckligt med uppmärksamhet då lägger hon huvudet på armen/handen eller slår efter halsband, jättego är hon :smirk:

grannens ena katt har börjat gjort så nu när de kopplat datorn till tv så nu hoppar hon efter musen på tvn. datorn skiter hon i

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 218
Senast: Rosett
·
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 592

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?

Hästrelaterat