Datakunniga männsikor

Vildvittra_

Trådstartare
Har några filmer jag filmat med min mobil (w800i) på datorn som jag skulle vilja ha upp på min hemsida, hur gör jag? Jag får det inte att funka? Nått tips, filmerna är i formatet .3gp

Hilfe bitte!

Sv: Datakunniga männsikor

Får jag upp de på hemsidan då? :confused: Får de går ju att se på datorn utan problem som det är...

Sv: Datakunniga männsikor

Läste inte vad du frågade om :crazy:
Det är ju inte alla som har eller vill ha quicktime på datorn så du kan ju göra om filmen till avi eller mpeg så fungerar det för flera.

Här hittar du ett bra gratisprogram som fixar det
http://www.videohelp.com/tools?tool=SUPER_1

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
467
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 009
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Hjälp! Vad fasen sker? Jag uppdaterade min Microsoft Surface, som datorn bad om. Nu går det inte att starta skiten. Jag får bara upp en...
Svar
18
· Visningar
778
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka