• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Linjerat
  • Startdatum Startdatum
Sv: Databaser

Måste lägga till Hästkatalogen i samlingen. I den får du visserligen lägga till hästar själv (om de inte redan finns), men å andra sidan kan man se vilken stofamilj hästen tillhör och om man klickar sig vidare även se andra hästar från samma familj, deras prestationer och annan statistik men även en sida med foton på hästar från familjen. Mycket trevlig funktion tycker jag.:)

Sv: Databaser

På Islandshästsidan har vi en mycket kompetent och omfattande databas med över 300 000 st hästar, World Fengur, se:
WorldFengur

Kostnadsfritt för medlemmar i SIF (Svenska Islandshäst Förbundet)

Rolle
Islandsfullblod på Lösdrift

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Halloj, Jag tror här finns några som har piercingar och kanske vet. Har provat googla, men känner mig ändå lite osäker. Jag har...
Svar
16
· Visningar
796
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
990
Senast: Rosett
·
Mat Vill höra om bukefalistenas julbord ! Extra kul om det varit med någon tvist eller något annorlunda tema. Eller om det bara varit ett...
2
Svar
35
· Visningar
1 727

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka