Danzas 1058

L

Laijza

Hej alla!

Jag har hållt på med hästar länge, typ nästan 18 år, men har inte först det senaste blivit mer och mer intresserad av avels-världen och den va inte så liten inte. Men otroligt roligt att läsa om. :D

Vill först och främst tacka alla här, genom om att läsa i alla trådarna här så har jag lärt mig MASSVIS! (Mycket är fortfarand blurr dock) :d

För ett tag sen så kärade jag ner mig i ett hingstföl efter Danzas 1058 som det kommer bli köp på om han är OK i besiktningen. Tyvärr så får han gråa papper då mormoders sida är okänd men det hindrade inte mig.

Skulle dock vara roligt och höra om ni har några erfarenheter och kunskaper hur avkommor efter Danzas har blivit?

Tycker att Danzas och även hans far De Niro är otroligt fina!

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 348
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 170
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 473
Senast: Wonna
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 834
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10