Dämpande luva med stora öron

Bison

Trådstartare
Fille är mycket förtjust i sin silence-luva från Eskadron men öronen är lite för smala så när det blåser kraftig blåser den lätt av.
Han har korta men väldigt breda öron.
Hur är de andra märkena?

Fille är mycket förtjust i sin silence-luva från Eskadron men öronen är lite för smala så när det blåser kraftig blåser den lätt av.
Han har korta men väldigt breda öron.
Hur är de andra märkena?
Vet inte om de har några "silence" huvor just, men de huvor som passar bäst på Herr Häst iaf kommer från Lami-Cell och Hööks. Och han har väldigt snarlika öron som Fille tror jag :up:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: Viva
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 460
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar