• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Tesamesa
  • Startdatum Startdatum
T

Tesamesa

Hej alla!!

Jag har betäckt med Damino och är jättenyfiken på om det börjar kika fram några föl efter honom!!!

:)

Sv: Damino sd

Om du tittar under avelsgnägg i tråden "Bildtråden - fölen födda 2009" så hittar du bilder på två stoföl efter Damino.

Hej!

Fick mitt Damino SD föl den 11 maj!

sany0016.jpg

12majfol6.jpg

sany0028.jpg

Hon heter Somberlain och är ue: Diaglyphard xx - På bilderna är hon 1 - 2 dagar gammal. Är du sugen på att se hur hon utvecklas så uppdatrar jag med nya bilder titt som tätt på min hemsida. Mitt stall heter Stall Tranquility. :)

Lycka till med din Damini avkomma... Blir Faustinus på denna mamman i år. :bump:

Här är min sötnos efter Damino SD. Undan Calimba Lady.
Hon kommer att betäckas om med Damino i år igen.
27570822.jpg

27570820.jpg
27570821.jpg
27570821.jpg
27570818.jpg

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
517
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
712
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 015
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V