Damen vill inte...

Ä

ÄlskaGlass

--------------------------------------------------------------------------------

Hej och tack för alla superbra svar i min andra tråd "Känslig i munnen" ! ! :)

Men nu har min syster ridit min ponny och vi har pratat om hennes känsliga munn, som vi inte tror är så JÄTTE känslig för när jag galopperar ute o så så har jag en fast hand och då säger hon inte ett knyst. Men när jag börjar jobba så blir hon plötsligt super "känslig".

Har ni några bra tips på att över vinna hennes envis humör? :confused:

Sv: Damen vill inte...

Du har ett sto :angel:

Du får nog ta och kämpa igen detta....antingen med diplomati eller tvång...kanske både och :D

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Josefineeee
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 387
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 612
Senast: Stergo
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka