Dalwhinnie

Kiraya

Trådstartare
Vad ni tycker om svart hingst Dalwhinnie? Jag känner en person har fin fux stoföl efter honom.

Sv: Dalwhinnie

Såg honom live på Eklundas hingsvisning i fredags... då hade jag bara sett ett kort på honom innan men det var nog för att vilja se mer.

Riktig snygging! Film för den som vill se kan bara hålla med i Lena Z kommentar när hon säger att hon kom av sig för att han är så fin. Såg/verkar riktigt trevlig!

Såg honom live på Eklundas hingsvisning i fredags... då hade jag bara sett ett kort på honom innan men det var nog för att vilja se mer.

Riktig snygging! Film för den som vill se kan bara hålla med i Lena Z kommentar när hon säger att hon kom av sig för att han är så fin. Såg/verkar riktigt trevlig!

Japp, såg himla trevlig ut (var också på eklunda och kollade). Ska bli spännande nästa år och se vad hans avkommor ger för resultat på 3-årstesten.

Förresten - tror jag stod brevid dig och filmade :D

/Lizzie

Japp, såg himla trevlig ut (var också på eklunda och kollade). Ska bli spännande nästa år och se vad hans avkommor ger för resultat på 3-årstesten.

Förresten - tror jag stod brevid dig och filmade :D

/Lizzie

Haha vad lustigt :) ja det blir himla kul att se hur 3-åringarna ser ut! Jag är ingen dressyrnörd så men ... *dreggel* :love:

Haha vad lustigt :) ja det blir himla kul att se hur 3-åringarna ser ut! Jag är ingen dressyrnörd så men ... *dreggel* :love:

Ska förmodligen betäcka mitt svarta sto om 2 år och Dahlwinnie ligger bra till. Och ska hålla span nästa år för att se hur avkommorna verkar uppföra sig med ryttare på ryggen.

/Lizzie

En mycket trevlig hingst, superfin på alla sätt och dessutom riktigt bra huvud.
Har även sett mamma och mormor till honom, mycket kvalité!!

Måste bara fråga, stod han på flyinge som ung? Har för mig att jag träffade honom sommaren -06, men uppfödaren är ju inte flyinge, blir osäker p åom det är samma häst..

Liknande trådar

Avel Då det finns så mycket erfarenhet här om hingstar kollar jag om ni har tips på hingst med dessa kriterier. Fux Bra exteriör Bra psyke...
2
Svar
25
· Visningar
1 409
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix