Dalmar terrängskydd

the_connemara

Trådstartare
Är det någon skillnad i passform mellan den gamla modellen den nya (med någon fancy kolfibergrej även på framsidan av framskydden)? Någon annan skillnad?

Ingen butik har ju dem hemma!

@the_connemara Jag vet inte vad kolfibergrej du menar men jag har använt Dalmar sedan typ 2008 eller 09 och köpte senast en ny uppsättning för någon månad sedan. Skillnade (som är uppenbar, utåt sett) från skydden innan (vilken "version" i ordningen de är vet jag inte men köpta för 2 år sedan kanske) är kardborreknäppningen på framskydden som är mycket bättre och materialet inne i skydden. Materialet ser mycket bättre ut och jag hoppas de håller längre. Jag har haft problem flera gånger att de blir slitna på insidan och då har kolfiberskyddet börjar krypa fram i en kant och den är SUPERVASS, dvs jag vågar såklart inte använda dom mer efter det.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Ketrawzc
·
Småbarn Sonen 4,5 år har haft det lite kämpigt på förskolan i höst. Alla hans vänner slutade för att börja på skolan, och han har inte riktigt...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 200
Senast: Soapbubble
·
Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 876
Senast: Linda_A
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar