Dåligt underlag?

beror väl på hur illa. strålröta... i värsta fall (riktig vanvård) frätskador på huden om den ligger ner osv.

Antar att du är orolig över någons hästar med tanke på alla nya trådar du startat? Kanske bättre att ta det med personen i fråga isf :)

Hur kan en hästs hälsa påverkas om deras underlag(spån) är för dåligt mockat? Tacksam för svar :)
Men du, nu har du skapat 3 trådar om hästar som du uppenbarligen anser inte sköts på ett bra sätt (jag antar att det är samma) så en idé kan ju vara att du kontaktar lämplig instans så de får kolla till hästarna istället.

Men du, nu har du skapat 3 trådar om hästar som du uppenbarligen anser inte sköts på ett bra sätt (jag antar att det är samma) så en idé kan ju vara att du kontaktar lämplig instans så de får kolla till hästarna istället.
Tror inte det är någon idé att anmäla för vet är tydligen ute ofta till en av hästarna och vet har anmälningsplikt (eller vad det heter) vid vanvård.

Liknande trådar

Hästvård Ni som har haft häst som har haft bockhov som små men som rättades till i god tid. Är detta något som påverkat era hästar i vuxen ålder?
Svar
2
· Visningar
328
Senast: Hedinn
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
601
Senast: tara
·
Foder & Strö Jag är orolig över min hästs luftvägar. Står inackorderad och min stallägare har i mina ögon bara fått tag i sämre kvalite på halm...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: Freazer
·
Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin...
2
Svar
27
· Visningar
2 305
Senast: Zetly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar