Dåligt klumpande kattsand...

Julle

Trådstartare
Vi har alltid kört med Miss Cat, den klumpande modellen. Och alltid vart jättenöjda!! Den har funkat superbra!! Nästan ingen lukt och hårda klumpar så man får upp allt.

Men nu de senaste säckarna har klumparna lösts upp när man plockar upp dem och så har man det utspritt bland den rena sanden ändå!!:crazy: Iaf de två senaste säckarna har vart så. Och så börjar det genast lukta....:( Irriterande eftersom lådan står vid min dator.... Öppnade en ny säck nu och bytte all sand, så om ett par dar får vi väl se hur det ser ut!!

Är det nån mer som upplevt detta? Eller har vi råkat få måndagsexemplar?

//Julle

Sv: Dåligt klumpande kattsand...

Är det ingen mer än jag som har märkt av detta? Det kanske bara är vi som fått dåliga säckar då....

Nog borde det finnas måndagsexsemplar av kattströ med...som med allt annat. Varför reklamerar du inte ? En gång när jag köpte ett hundfoder från Doggy, så blev min fd hund kass i magen. Sket typ 10 ggr per dag av detta foder. Jag mailade doggy och sa villket kasst foder detta var. Då fick jag en massa värde checkar som jag kunde köpa katt eller hundmat för på affären. Inte vill väl företag man gnäller inte ;)

Oj, det har jag inte ens tänkt på!!:o *klantigt* Och nu är båda säckarna slut.... Får se hur denna uppför sig nu då!! Fick du skicka in hundfodret med då?

Så bra!!:)

Nu har vi mailat och klagat!! Fast vänligt och trevligt såklart!!;) Så nu är det väl bara att vänta och se!! Hoppas på en årsförbrukning eller nåt...:D Nädå, men lite rabattkuponger vore ju inte fel!!:banana:

Jag tycker också att de blivit sämre, så jag har bytt tillbaka till den dyra sorten jag hade innan. Bra för näsan men ack så smärtsamt för plånboken.

Åh, en till!!:bow: Jättesynd, för den var ju sååå bra!! Vad är det för dyr sort du har nu då?

Kommer inte ihåg vad den heter, en utlänsk sort som jag köper på djurbutiken... "exclusive" -nånting...

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan alla glada katt/djur människor! Jag söker lite råd och tips! Har en norsk skogkatts hona på 5 år och en korsnings hane runt...
2
Svar
29
· Visningar
11 585
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Har fått ett "mega"problem, och jag förstår inte vad det är som händer. Ska försöka göra en lång historia kort så ni vet lite bakgrund...
Svar
14
· Visningar
4 135
Senast: Galore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama