Dålig i magen vid löp?

H

Heira

Min hund har i vanliga fall en tålig mage, och har knappt varit dålig i magen alls. Igår började hon att löpa, och idag har hon bajsat inne TVÅ gånger fastän vi varit ute nästan hela dan! Hon bajsar i vanliga fall aldrig inne, men tyvärr så är hon dålig på att säga till ifall hon vill gå ut...
Hon har varit dålig i magen en gång förut så att hon bajsat inne, och den gången löpte hon också.

Nån som vet om det är vanligare att hunden är dålig i magen vid löp, eller är det bara en slump att det råkat bli så för min hund?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: inverterad
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 241
Senast: Red_Chili
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
558
Senast: Celinehenn
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 665

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka