D
dolphinsmile
Tänkte ja skulle göra ett försök att börja hålla reda på alla bukefalister i dalarna och deras hästar Kan inte alla som bor i Dalarna presentera sig, berätta vad de har för hästar och såklart hojta till när man har en häst till start på romme eller rättvik så man kan kika de gånger man är på trav
Jag börjar..
Jag heter Sanna och är 21 år gammal, föder upp travhästar i liten skala tillsammans med mina föräldrar, de har varmblod och jag har kallblod.
Just nu äger jag två hästar:
Lillcaksa, kallblodssto 8 år. e. Järvsöfaks ue. Gyller jan
Hon är mitt avelssto som jag fått ett föl med än så länge väntar ett till om ett par veckor.
Livsgnista, snart 11 månader gammal. Lillcaksas dotter e. Glöding.
Hon befinner sig just nu på rättviks travbana för inkörning. Henne har jag tänkt behålla och förhoppningsvis tävla framgångsrikt med
Mina föräldrar har ett varmblodssto med föl vid sidan och en varmblodsvalack som i sommar ska vara lekfarbror åt åringen när hon kommer hem. Sedan ska han säljas som ridshäst..
Jag börjar..
Jag heter Sanna och är 21 år gammal, föder upp travhästar i liten skala tillsammans med mina föräldrar, de har varmblod och jag har kallblod.
Just nu äger jag två hästar:
Lillcaksa, kallblodssto 8 år. e. Järvsöfaks ue. Gyller jan
Hon är mitt avelssto som jag fått ett föl med än så länge väntar ett till om ett par veckor.
Livsgnista, snart 11 månader gammal. Lillcaksas dotter e. Glöding.
Hon befinner sig just nu på rättviks travbana för inkörning. Henne har jag tänkt behålla och förhoppningsvis tävla framgångsrikt med
Mina föräldrar har ett varmblodssto med föl vid sidan och en varmblodsvalack som i sommar ska vara lekfarbror åt åringen när hon kommer hem. Sedan ska han säljas som ridshäst..