Dagsljusterapi

Var på min första behandlig i morse. Svårt säga om det kommer göra någon skillnad på min höst/vinter-trötthet efter en gång, men de var iallafall väldigt avkopplande.
Haft väldigt jobbig helg både fysiskt och mentalt. Bråkat med en viss person, så som jag gör när jag är ur balans. Sov hela söndagen, men det var nog mest pga fysisk utmattning.
Känns lite bättre idag.
På pluskontot är att jag börjat måla med akryl. Känns spännande och väldigt befriande. Köpte bara grundfärgerna till att börja med men tänkte nog komplementera med bla grönt (var sjukt svårt blanda till en klargrön färg märkte jag :p)
Tavlan är långt i från klar, så bara snälla kommentarer tack ;):laugh:
Har tecknat mycket i yngre år, provade på olja och akvarell i högstadiet, men det här är första gången jag arbetar med akrylfärg.

Bifogade filer

• IMG_8033.webp
    IMG_8033.webp
    264,6 KB · Visningar: 53

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 543
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 362
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
951
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka