Dags för löp?

Y

Yahoo

Vår hund som i vanliga fall är hur lugn som helst och ett matvrak utan dess like(slänger i sig den på några sekunder) har helt plötsligt blivit kräsen. I dag har hon inte ens ätit upp frukosten än, kl 11.
Hon är irrig, rastlös, pipig och vill gå ut mest hela tiden. Tuttarna har blivit lite större och svullna. Man ser på hela henne att hon är vilsen och inte riktigt tillfreds. Hon har precis blivit åtta månader. Inget annat i hennes omgivning har ändrats. Är det dags för löp kanske?

Sv: Dags för löp?

med min nemi är det precis likadant. samma symptom. hon är blandras och 8 månader gammal. så jag tror det är löp på gång. man ska kunna se "där nere" om dom är svullna så är det löp.

Hoppas det inte tar allt för lång tid innan det är dags bara. Tycker så synd om henne. Hon förstår verkligen inte vad som är på gång. :(

Yahoo skrev:
Hoppas det inte tar allt för lång tid innan det är dags bara. Tycker så synd om henne. Hon förstår verkligen inte vad som är på gång. :(

ne de e ju klart...i deras hjärna är dom ju fortfarande små bebisvalpar...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 224
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 818
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
789
Senast: Mandarinen
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 696
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama