dags att dräktighetskolla..

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
D

dolphinsmile

veterinären kommer kl 14.. usch va nervös jag är.. varmblodsmärren är betäckt med Kiss francais och konstaterad dräktig på 17onde dagen.. 6 månaden nu om hon är dräktig.. kallblodsmärren är betäckt med skaffer brunen endast på fölbrunsten.. och inte kollad innan.. tre månader har gått där..

håll tummarna.. vill ha en liten skaffer brunis och en lite fransis

Sv: dags att dräktighetskolla..

det beror nog på hur det gått..

fast jag är rätt inställd på att varmblodet är dräktigt och kallblodet inte är det.. har hört att risken är stor att det inte blir nått om man bara betäcker på fölbrunsten.. fast det kanske är nått som seminstationer och hingstägare hittat på bara för att få stoägarna att ha kvar stona längre.. tycker inte att jag sett henne brunstat nått heller..

jag skulle kunna grubbla ihjäl mig på det här..

men det är väl bäst att ställa in sig på det värsta så kan man i bästa fall bli positivt överasskad

:banana::banana: Mitt sto är dräktigt!!! :banana::banana:

Mina föräldrars blev aldrig kollat eftersom hon blev helt tokig bara av botulismsprutan :crazy:

Tack! jag hade helt övertygat mig själv om att hon inte var dräktig.. så det här var verkligen positivt :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
5 335
Senast: regina11
·
R
Hundhälsa Jag har en gammal tik hemma som är av blandras och är en omplaceringshund. Jag tog över henne när hon var runt 5 år och i år blir hon...
Svar
4
· Visningar
1 425
Senast: Nenne1
·
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
3 141
Senast: Docka
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 066

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka