Dagmatte/husse

pepp

Trådstartare
Hur hittade ni era? Annons i lokala tidningen? Blocket?
Tänkte testa blocket, men nu har det visat sig att jag inte kan betala den jäkla annonsen! :mad:

Vet som inte riktigt hur jag ska formulera mig då jag inte får hem hunden förrän i april nån gång. Vill ju som vara ute i god tid.

Sv: Dagmatte/husse

Sätt ut lappar i affärerna. Kostar inget och de flesta läser ju dom också. En liten annons i lokalpressen, tala med vänner och bekanta, att det sprids ut, brukar ju gå från mun till mun.

Hoppas du lyckas bättre än jag :) Jag har annonserat på blocket, lokala internetköposäljsajten, lappar i djuraffärerna och spridit på stan.

Jag har fått tre napp. En som har 40 min lunch och skulle äta samt rasta min vovve :crazy:
En annan som jag känner igen sedan tidigare och inte vill ha min hund hos
En som tyckte jag var taskig mot hunden som har tröja på henne :D http://www.blocket.se/vi/14344686.htm?ca=8_k

Det var ju inga vidare framgångar :crazy: Hoppas nån vettig hör av sig till slut!

jag har ingen dagmatte, jag är en dagmatte ;)
men tar mig friheten en då!
Nuvarande daghund och den förra har jag hittat på en stor sight för hundintresserade (vovve), där de även har annonser i alla dess former. Pröva lägg ut annons där!

Just nu har jag även en liten bonusbebis. hans matte fick jag kontakt med här på Buke.

Fasen, det var samma grej där, kan inte betala annonsen med mobilen och har inget kort att betala med. gah

Mycket bra sida annars! :)

Har hittat via vovve.net, prövat annonsera lokaltidning (inget vettigt napp), prövat annonsera blocket (inget vettigt napp), och lillen är ju hos en bukare. Har satt upp lappar åxå utan ett enda svar.

Glad jag ska ta uppehåll från skolan & slipper sånt ett tag, å att jag hittat dagmatte nu eftersom uppfödaren som skulle passa hux flux bangade :crazy: Rekommenderar alla som vill ha dagmatte att ha alternativ i bakfickan så långt det går. För mig försvann både alternativ 1 & 2 på nolltid nämligen.

Har du tittat bland annonserna där folk annonserar efter daghund då?

Synd att du bor långt härifrån och att jag har fullt upp med hundar rjust nu ;)

Jo jag kikade, hittade ingen :(
Ska sätta upp annonser i djuraffärerna här och borta på coop och se också!

Ni som har hittat bukare, hur har det gått till, för man får väl inte annonsera här?

Äsch, den ena måste räknas som max en halv.. :angel:

TS: Det var länge sen, men vill minnas att det var just i en sån här tråd. Jag ville åxå ha tips på var man kan hitta dagmatte.

Hej!

Jag bor i Luleå och letar "daghund" från och med i januari... Dock så bor jag längst in på Porsön.

Anette

Ja alltså, om sätter ihop din lillkille och tiken, plus mammas två hundar, så blir de ju i princip lika stort som min hund...
Så alltså är det ju bara två hundar! :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 440
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 335
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 641
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka