Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sätt ut lappar i affärerna. Kostar inget och de flesta läser ju dom också. En liten annons i lokalpressen, tala med vänner och bekanta, att det sprids ut, brukar ju gå från mun till mun.
Hoppas du lyckas bättre än jag Jag har annonserat på blocket, lokala internetköposäljsajten, lappar i djuraffärerna och spridit på stan.
Jag har fått tre napp. En som har 40 min lunch och skulle äta samt rasta min vovve
En annan som jag känner igen sedan tidigare och inte vill ha min hund hos
En som tyckte jag var taskig mot hunden som har tröja på henne http://www.blocket.se/vi/14344686.htm?ca=8_k
jag har ingen dagmatte, jag är en dagmatte
men tar mig friheten en då!
Nuvarande daghund och den förra har jag hittat på en stor sight för hundintresserade (vovve), där de även har annonser i alla dess former. Pröva lägg ut annons där!
Just nu har jag även en liten bonusbebis. hans matte fick jag kontakt med här på Buke.
Har hittat via vovve.net, prövat annonsera lokaltidning (inget vettigt napp), prövat annonsera blocket (inget vettigt napp), och lillen är ju hos en bukare. Har satt upp lappar åxå utan ett enda svar.
Glad jag ska ta uppehåll från skolan & slipper sånt ett tag, å att jag hittat dagmatte nu eftersom uppfödaren som skulle passa hux flux bangade Rekommenderar alla som vill ha dagmatte att ha alternativ i bakfickan så långt det går. För mig försvann både alternativ 1 & 2 på nolltid nämligen.
Ja alltså, om sätter ihop din lillkille och tiken, plus mammas två hundar, så blir de ju i princip lika stort som min hund...
Så alltså är det ju bara två hundar!
Kropp & Själ Dagens pass! Jättenöjd med 80 kg knäböj 3x3! Fick även in ett litet bänkpress-pb vilket var kul!
12 pass totalt i januari vilket jag är...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.