Color club. Det fanns inte i Sverige när jag köpte mina, men det är evigheter sedan så det finns kanske nuMinsann! Är det ett märke man känner till? Hursomhelst superfint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Color club. Det fanns inte i Sverige när jag köpte mina, men det är evigheter sedan så det finns kanske nuMinsann! Är det ett märke man känner till? Hursomhelst superfint!
Vad för lack är det? Så snygg färgVisa bifogad fil 145990Målade i måndags, så det är inte en färsk manikyr, men jag gillade den så mycket att jag körde samma på tårna Sandalsäsong nu ju! Brukar ni lacka tårna också?
Det är Nails Inc. Looking Super Juicy i botten (samma lack som i mitt förra inlägg) och med Zoya Harper över. Harper är nog lite ljusare egentligen, så passade bra att ha ett mörkare lack underVad för lack är det? Så snygg färg
Jag lackar tårna när jag kommer ihåg det
naglarna är fina, gillar pennan med!Visa bifogad fil 146509Inte bara naglar på denna bilden, men lacken är i alla fall OPI Good Girls Gone Plaid och Zoya Payton