Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du ha "vanligt" vitt utan glitter eller skimmer, så tycker jag att Essie Blanc är bra. På mig blir det helt täckande med två lager.Jag behöver få tag i en bra vit nagellack de jag har ger ett ojämnt lager!
Jag vill ha vanligt vitt, så jag kan lägga effekter på.Vill du ha "vanligt" vitt utan glitter eller skimmer, så tycker jag att Essie Blanc är bra. På mig blir det helt täckande med två lager.
Det är vad jag använder det lacket till. Funkar jättebra! Beroende på vad jag ska göra utöver det, kan det ibland räcka med ett lager Blanc.Jag vill ha vanligt vitt, så jag kan lägga effekter på.
Köpte mer stickers, men mina naglar verkar inte funka för det?!
Visa bifogad fil 117972
Dom släpper liksom min kompis testade förra veckan, och på henne funkade dom prima!
Lägger du ett lager topplack över? Om inte, så gör det.
Jag har inte provat Essies gula men jag har haft minst en gul som täckt på 1-2 lager. Det är så längesedan jag använde gul så jag minns inte hur många eller vilka märken tyvärr men jag vet att jag svampade lite olika mönster i pastell och då hade jag gult med.Egentligen inte en bild på dagens nagellack utan har en fråga så hoppas jag får lov att slänga in den här ^^ ...Är det något som sett på Essies nya midsummer kollektion? Tyckte verkligen om färgerna grön, gul och lila(isch). Men funderar på hur täckande kan en gul vara egentligen?