Dagens nagellack!

Klassiska röda :)
20230409_074610.webp

Håller åter igen på med akrylen. Det är så jobbigt att jag bara kan göra ett par naglar åt gången för jag är för trött för att göra fler. Men de jag gjorde senast har suttit helt okej! Jag har fått loss två av fem bara vilket är ett extremt bra betyg med tanke på mitt hysteriska gnagande. Idag har jag gjort grunden till tre på den andra handen också

IMG_8709.webp

Kaffe nyanser 😉🤎

Testat nytt märke - Le mini macaron.
Mycket nöjd hittills, får se hur länge det håller 😍

Så skönt att slippa allt extra.
Har ju kört med Depends innan men tröttna lite på att behöva torka efteråt för att den klibbiga ytan ska försvinna.

Egentligen inte en bild på dagens nagellack utan har en fråga så hoppas jag får lov att slänga in den här ^^ 🫣...Är det något som sett på Essies nya midsummer kollektion? Tyckte verkligen om färgerna grön, gul och lila(isch). Men funderar på hur täckande kan en gul vara egentligen?

Egentligen inte en bild på dagens nagellack utan har en fråga så hoppas jag får lov att slänga in den här ^^ 🫣...Är det något som sett på Essies nya midsummer kollektion? Tyckte verkligen om färgerna grön, gul och lila(isch). Men funderar på hur täckande kan en gul vara egentligen?
Jag har inte provat Essies gula men jag har haft minst en gul som täckt på 1-2 lager. Det är så längesedan jag använde gul så jag minns inte hur många eller vilka märken tyvärr men jag vet att jag svampade lite olika mönster i pastell och då hade jag gult med.

Jag funderar på att fixa akryl på mina naglar men vet inte om jag kommer orka göra färdigt och det är ju inte vackert när det inte är färdigt. Har inte gjort något sedan jag skrev i tråden senast och två sitter fortfarande kvar! Skillnaden mot när jag har gjort innan är att jag hade på massor av aceton för att verkligen torka ut nageln och sedan mer primer. Jag gissar att mina naglar är väldigt feta och det är därför nästan allt lossnar

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 258
Senast: Badger
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Freazer
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
921
Senast: SiZo
·
Kläder & Bli fin Jag bor i Hälsingland, här är just nu ca -10 grader men att det kryper ner mot eller över -20 är inte ovanligt den här tiden. Jag vet...
2
Svar
24
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar