Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack så mycket! Jag förlitar mig mycket på flitigt filande för att få dem snygga. Lägger bara på mycket små mängder produkt i taget också, det är lättare tycker jag. Tycker många gellack är svåra att måla på jämt, brukar få fila till det med och avsluta med ett tunnt lager för att få det någorlunda bra.Jag håller med!! Jag kämpar och kämpar med mina naglar men får dem aldrig bra trots att jag har byggt i säkert två år vid det här laget. Målat har jag gjort sedan 2012 men allt annat än halvtaskig ombre blir fult. Jag har helt enkelt noll talang
Härlig färg! Vad är det för lack?Gnagt en massa på höger hand, nära att det gick överstyr på vänster har pekfingret fått offra sig.
Visa bifogad fil 92055
Jag är så himla sugen på att få snygga naglar igen... Gelénaglar kommer inte funka men lite fint lack skulle man ju kunna unna sig iaf. Vilken är den absolut bästa gellacken som sitter som berget trots stallarbete och mycket slitage? Funkar även med en topplack med samma egenskaper.