Essie - Fifth Avenue
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trodde jag skulle slänga in en beställning på en gång men sitter helt fast Fanns så mycket fint där
Jag veeeeeetTrodde jag skulle slänga in en beställning på en gång men sitter helt fast Fanns så mycket fint där
Jag sitter också fast!Trodde jag skulle slänga in en beställning på en gång men sitter helt fast Fanns så mycket fint där
Lite lik deras "Jo is in the House" från hmm... ett decennium tillbaka? En av mina absoluta favoriter.
Jag håller på med polygel och själva byggandet är inte jättesvårt (men absolut inte så lätt som i reklamerna) utan det som har varit svårast för mig är att få dem att sitta kvar. Nu har jag äntligen hittat en kombination som funkar för mig och det är polygel från Ur sugar, baslack från mobray, primer från nagelgiganten och tippar under. Det är jättenoga med att preppa naglarna innan för annars lossnar det, och med fel produkter så lossnar det oavsett hur noga man än ärHar ni testat polygellack - förlängning? Jag är sugen på att testa men undrar om det är för svårt om man har noll erfarenhet!
Jag kör akryl nu, men jag började med polygel och sen gel. Polygelen är nog enklast om man aldrig gjort egna naglar innan, och jämfört med akryl är det ju lättfilat också, så man kan lätt fila till naglarna när det blir fel. Tycker absolut du ska testa om du är sugen!Har ni testat polygellack - förlängning? Jag är sugen på att testa men undrar om det är för svårt om man har noll erfarenhet!
Jag håller på med polygel och själva byggandet är inte jättesvårt (men absolut inte så lätt som i reklamerna) utan det som har varit svårast för mig är att få dem att sitta kvar. Nu har jag äntligen hittat en kombination som funkar för mig och det är polygel från Ur sugar, baslack från mobray, primer från nagelgiganten och tippar under. Det är jättenoga med att preppa naglarna innan för annars lossnar det, och med fel produkter så lossnar det oavsett hur noga man än är
Tack för svar! Då kanske jag vågar mig på att testa. Jag skulle vilja ha lite längre naglar men fortfarande ganska korta - leker mycket i sandlådorn och så vidare . Köper ni från Amazon? Tänkte starta med billigare kit där UV-lampa ingår!Jag kör akryl nu, men jag började med polygel och sen gel. Polygelen är nog enklast om man aldrig gjort egna naglar innan, och jämfört med akryl är det ju lättfilat också, så man kan lätt fila till naglarna när det blir fel. Tycker absolut du ska testa om du är sugen!
Om du har råd att förlora pengarna ifall det märket du köper först inte passar dina naglar så hade jag absolut provat! Jag började med Mobrays startkit med lampa och det funkade helt okej förutom att naglarna lätt lossnade. Om du känner att du vill fortsätta så kan du ju köpa en bättre lampa sedan. En vän till mig tog över min billiga lampa och den funkade inte alls till henne gellack från nagelgiganten (vet inte den var med andra märken), troligen var den för svag. Så det kan vara bra att tänka på.Tack för svar! Då kanske jag vågar mig på att testa. Jag skulle vilja ha lite längre naglar men fortfarande ganska korta - leker mycket i sandlådorn och så vidare . Köper ni från Amazon? Tänkte starta med billigare kit där UV-lampa ingår!
Jag köper från Indigo Nails när det kommer till nagelbyggande, samma märke som salongen jag gick till förut använde. Det är ju ändå kemikalier så vill använda säkra saker, vill helst undvika att utveckla allergier och få otrevliga reaktioner!Tack för svar! Då kanske jag vågar mig på att testa. Jag skulle vilja ha lite längre naglar men fortfarande ganska korta - leker mycket i sandlådorn och så vidare . Köper ni från Amazon? Tänkte starta med billigare kit där UV-lampa ingår!