Dagens bilder

Aningsfull

Trådstartare
Jag och några vänner begav oss iväg för lite hundträning och strandpromenad med hundarna.
Körde lite rapport med min dvärgpinscher, tyvärr inga bilder från det dock då jag var fullt upptagen med att träna. ;)

Men här är ett urval av bilder från den avslutande 2 timmars promenaden på stranden.

15691033.jpg

15691047.jpg

15691049.jpg

15691062.jpg

15691067.jpg

15691068.jpg

Sv: Dagens bilder

Försök att fånga tre hundar på bild där alla ska se normala ut :angel:
15691072.jpg

Vattentokig bordervalp
15691074.jpg

15691080.jpg

En verkligt underbar höstdag på stranden med 6 busiga hundar! :love:

Jättefina hundar. Gillar framförallt den bilden på bordercollien med en svart ring runt ena ögat. Jättevacker hund:love:

Ååh visst är det Dino, Dippa och Brasse? Måste ju iofs vara det om det inte är klonade kopior av dom!;) Väldigt fina bilder!

Du glömde Fäkta och Allan. ;) :D

Och så min egen lilla Julie då.
Harry fastnade inte på någon bild idag. :rofl:

Jo men Fäkta och Allan har jag ju inte sett än!;) Men ska nog dit om några veckor med min vovve och hälsa på Elin så då kanske jag far förbi och kollar på nykomlingarna!

Jättefina hundar. Gillar framförallt den bilden på bordercollien med en svart ring runt ena ögat. Jättevacker hund:love:

Ja visst är han vacker! :love:
Han är den som fått mig att fundera i banorna runt en bc som nästa hund.
Men han är en liten diva som vet precis hur snygg han är. :D

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 261
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 073
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 370
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
3 320
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka