Däckelunderlägg och snabbkoppling

Sv: Däckelunderlägg och snabbkoppling

selar.se har båda sakerna. Fast billigt vet jag inte, har inte jämfört så mycket. Men hon har polypad som är tryckutjämnande. Jag har den till min sele.

Jag har klassiskt svart :D Tycker rött skulle va läckert till vagnen men... Det blev stilrent iaf :p

Svart!
Men lite för att Gunilla kom hem till mitt stall, med sele o allt, på väg hem från Holland. Och jag hade inte preciserat färg!
Annars hade det blivit rött. Men det blir till nästa gång! :rofl:
Och svart är snyggt det med!

Jag har både svarta och röda polypads.
De röda tänkte jag försöka spara till tävling.. Tror de kommer att bli snyggt med nästan svarta Krutrök och röda polypadsen till våran röda och svarta mara..

Anna-Carin

Ja det blir det säkert :D Skitsnyggt till svart och rött. Jag kanske får införskaffa ett rött däckelunderlägg för att piffa till det lite i maraton :p

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 600
Senast: Derivata
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
485
Senast: Fetaost
·
Fordon Jag kommer på en huvudled och cyklar. Ska svänga vänster och tar mig då till mitten av vägen då jag inte har någon bil bakom. Gör...
2
Svar
22
· Visningar
1 479
Senast: lingonben
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30