Då var dom här...=) :love:

C

Chanel_

:love: Nu har dom efterlängtade valparn kommit =)

3 st tikar blev det. 2 svarta o en svartsilver.

Den som var först ut hade ett himlans humör..skriker jämt.

varit en tuff natt... legat på en madrass halva natten o väntat o väntat. o klappat o donat.

Så mitt inatten gick mamma ut med henne...så kissa hon sen skulle mamma bära ner henne för trappen o då gick vattnet...sen tog det inte lång tid till den första lilla busan kom.

Gud vad lycklig jag är...=) Alla 3 kom ut o var starka =) inte nån som verkade svag =)

var bara tvungen att skriva av mig =) 2 timmars sömn o nu sitter man på jobbet o bara tänker på valparna.

jag o min mamma vi går i skift så dom inte blir ensamma fall det skulle vara nått.

Nu e dom här min dvärg snusrar =)
 
Sv: Då var dom här...=) :love:

Grattis till de små liven :banana:

Själv får jag vackert vänta ca 11 dagar till innan min tik ska valpa :eek:
 
Sv: Då var dom här...=) :love:

vad är det för ras på din hund? e så nyfiken =)

Usch 11 dagar....det känns som ett år...!!
 
Sv: Då var dom här...=) :love:

oj oj oj.. så spännande! Kommer att följa denna tråd med spänning! Men självklart vill vi ha bilder....//MW
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 655
Senast: Lhas
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 045
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 389
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 021
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp